środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 6: Wycieczka

Po tygodniu Diana wyszła z szpitala. Weszła do klasy, akurat mieliśmy biologię.
-Diana! Proszę pani jaki był temat?-Zaczął choja i zwrócił się do nauczycielki. Broda, który spał na ławce i ją obślinił podniósł łeb i spojrzał na moją przyjaciółkę
-Co? To ty jesteś tutaj? Zaraz ile ja lekcji przespałem?-Spytał sam siebie. Odpowiedziałam mu chamsko
-Ty to przespałeś całe średniowiecze!
-Zamknij ryj szmato!-Wstałam do niego, podeszłam i wymierzyłam siarczysty policzek. Nic nowego, Zuza bije ludzi, norma. Usiadłam znów w ławce obok Diany.
-No moi kochani, przypominam, że jutro jest wycieczka!-Ach no tak, wycieczka dwudniowa do jakiejś miejscowości. Oczywiście ja, Diana, Ross i Leo jechaliśmy.
Następnego dnia wszyscy stawiliśmy się na przystanku, podjechał bus, odbyła się kontrola i pojechaliśmy. Podróż trwała 3 godziny. Trochę zwiedzaliśmy, pod koniec dnia byliśmy już tak jakby w internacie, w którym mieliśmy mieszkać. Ja i Diana miałyśmy razem pokój, Ross i Leo obok nas. Po rozpakowaniu się i takie tam, założyłam słuchawki na uszy, tak jak Diana. Włączyłam ''Darcie Mordy'' czyli zespół Bring Me The Horizon i uderzałam stopami w ścianę. Moja kumpela tak samo. Nagle do pokoju jak strzała wpadł Leo i Ross. Chłopaki zaczęli się wydzierać, ja jednak przez muzyke nic nie słyszałam. Zdjęłam słuchawki i powiesiłam na szyi. Diana zrobiła to samo, wstałam a moja przyjaciółka siedziała nadal na łóżku i przyglądała się kolegom.
-Co to ma być?-Krzykną na mnie Leo, kontem oka zobaczyłam, że Ross siada obok Diany.
-Zabawa, po prostu się bawię-Zaśmiałam się. Mój rozmówca, jednak był nie zadowolony z takiego polonizowania.
-Słuchaj! Albo przestaniesz, albo pożałujesz, że się urodziłaś!-Zagroził mi, ja jednak wybuchłam śmiechem i po opanowaniu się powiedziałam mu zjadliwym tonem
-Tak?! A co ty niby umiesz?!-Poczułam się trochę jak broda, gnębię kogoś, kto jest mi bliski. Nie zauważyłam, że Leo złapał mnie za nadgarstek, obrócił mną w okół osi i przytrzymał przy sobie. Z Polskiego na nasz: Wykręcił mi rękę, trzymał przy swoim ciele. Ale nie, nie czuje strachu. Czasem zastanawiam się, czy ja w ogóle coś czuję? Jednak, tak czuje, właśnie w tej chwili czuje. Jego perfumy, drżenie jego ciała, bicie serca, ciepłe dłonie, oddech na karku. Czuje się niezręcznie i to dość bardzo, jednak to miłe uczucie. Tak miłe, że cholernie się zarumieniłam. Nagle chłopak rozluźnił uścisk i zaśmiał się.
-Widzisz? Jestem silniejszy niż ci się zdaję!-Puścił mnie a ja z uśmiechem powiedziała.
-Tak silny jak fretka-Spojrzał na mnie zdziwiony i spytał
-Fretka? Co?-Wybuchłam śmiechem, usiadłam obok Diany i Rossa na łóżku, Leo obok mnie. Nagle Ross zaczął dźgać moją przyjaciółkę w żebra. Ona mu oczywiście oddawała, wyglądało to dość dziwnie. Ja z zrezygnowaniem rzuciłam się na łóżko, krzyknęłam do nich
-Wy się tam gwałćcie, a ja idę spać!-Oczywiście z żartu zaśmiał się tylko Leo, bo kochasie byli zajęci ''gwałtem'' jak ja to, specyficznie określam. Przykryłam się kołdrą i udawałam, że śpię. Około 22.00 chłopaki poszli do siebie. Ja i moja przyjaciółka, jeszcze trochę pogadałyśmy i poszłyśmy spać. W nocy obudził mnie ktoś, kto uderza w nasze okno. Otworzyłam je i wszedł Ross
-Słuchaj! Obudź Dianę, bo Leo chrapie jak najęty! I nie mogę sprawić, żeby przestał!-Chciałam, żeby moja przyjaciółka, się tym zajęła ale ona nie chciała. Z skwaszoną miną poszłam przez okno do chłopaków.
-Co by zrobiła Diana?-Szepnęłam sama do siebie, Ross przypatrywał mi się z uwagą. W końcu kopnęłam chrapiącego i zwaliłam go z łóżka-Wstawaj hołoto!-Wrzasnęłam, Leo momentalnie się obudził
-Tak by zrobiła Diana?-Spytał mnie Lynch.
-Tak! Dokładnie tak samo!-Zaśmiałam się i wróciłam do pokoju.
CDN
Huhuhu i jak? :3
przypominam blog: http://naruto-nowe-pokolenie.blogspot.com/ <---komentujcie itp. :*

6 komentarzy:

  1. haha.! !Wspaniały rozdział.!! A ta końcówka najlepsza.!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo :3 Cieszę się, że spodobał ci się =^.^=

      Usuń
  2. Super rozdział, myślałam ze nie wytrzymam ze śmiechu xD
    Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było płakać ze śmiechu xD Niedługo dodam następny ;)

      Usuń
  3. Nominuje cię do Liebster Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziekuje ale nie chce mi się odpowiadać na te pytania i wgl xD Ale Bardzo Dziękuję za nominację :)

      Usuń