poniedziałek, 27 maja 2013

Przywitanie number one

Hej, hej, helloł! No cóż, razem z moją koleżanką będziemy prowadzić tego bloga. Będzie on o pewnej klasie (mojej i mojej koleżanki) jak wygląda nasz 2 rok w gimbazie :3. Będzie tu parę sławnych osób ^^. Historia jest oczywiście wymyślona. No oggg zacznę od przedstawienia się.

Jestem Zuza, mam 14 lat. Uwielbiam opowiadania, anime, mangę, rock. Moim ulubionym zespołem jest Paramore. W przyszłości zostanę pisarką jednak teraz moje myśli krążą wokół szkoły i końca roku szkolnego, oraz obok takiego jednego chłopaka ^^. Jeśli ktoś chce ze mną popisać to tu macie mój oficjalny e-mail:   zuzia9632@wp.pl
Czekajcie teraz na przywitanie mojej koleżanki :3. Mam nadzieję, że blog wam się spodoba, życzę miłej zabawy i, żeby szybko były wakacje ^^. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz