sobota, 20 lipca 2013

13. Wyjaśnienia

Obudziłam się rano, głowa pękała mi w szwach. Obok mnie nadal spał Leo, to miłe, że został. Nie wiedziała za bardzo co się ze mną wczoraj działo. Chłopak śpiący obok mnie poruszył się.
-Dzień dobry, i jak się czujesz?-Spytał przeciągając się leniwie.
-Ech...nie za dobrze, głowa mnie boli, wymiotować mi się chce, byłam bardzo pijana?-Spytałam. Leo zaśmiał się i odpowiedział
-Żartujesz? Ględziłaś coś do mnie, że jesteś kompletnie napruta, piłaś z licealistami jeszcze przed tym nie wiem czy pamiętasz chciałaś, żeby DJ puścił Nirvanę to będziesz tańczyła Pogo-Zaczęłam po woli sobie przypominać niektóre sprawy.
-Serio chciałam tańczyć Pogo?-Spytałam się z niedowierzaniem
-Nieee, tak tylko sobie powiedziałem-Zaśmiał się. Rzuciłam się na niego, spadliśmy z łóżka na podłogę i zaczęliśmy się tarzać jednocześnie nawzajem łaskotać. W końcu przestaliśmy.
-Dobra, trzeba coś zjeść-Ruszyłam do kuchni jednak po chwili się wróciłam i spytałam chłopaka-Eejj....a twoi rodzice nic ci nie powiedzą, że przespałeś się z dziewczyną?-Hmm...''Przespałeś się z dziewczyną'' a więc ja przespałam się z chłopakiem, dobrze, że nikt nie będzie wiedział co się działo po tym jak wyszłam.
-Nic im nie powiem-Uśmiechną się, poszliśmy do kuchni, nie miałam siły robić ''królewskiego'' żarcia więc wyjęłam mleko, płatki i podstawiłam chłopakowi pod nos razem z miską i łyżką.
-A teraz ŻRYJ!-Zaczeliśmy się śmiać. Zjedliśmy posiłek.
                                                            Oczami Diany
Nie wiedziałam co się działo wczoraj. Pamiętam, że weszłam razem z Szymonem do jego mieszkania. Całowaliśmy się i po woli zdejmowaliśmy poszczególne części swojej garderoby, rzucając je gdzie popadnie. A więc stało się to. Nie muszę chyba wyjaśniać, wiecie co się stało (Jak nie wiecie to przeczytajcie sobie ''Hentai'' to takie opowiadanie dop.aut). Wstałam powoli, nigdzie nie było mojego chłopaka. W końcu oglądając jakieś zdjęcie stojące na półce, przyszedł Szymon.
-Och...już nie śpisz-Szepną lekko zawiedziony. Spojrzałam na niego, wciąż trzymając zdjęcie jakieś kobiety w ręce
-To twoja siostra?-Podszedł do mnie. Chwycił zdjęcie, przyjrzał mu się uważnie i powiedział z łzami w oczach
-Nie...to moja zmarła mama-Zrobiło mi się smutno. Wspomniałam o czymś o czym on nie chce słyszeć. Bez zastanowienia wtuliłam się w niego. Poszliśmy do kuchni rozmawiając. Okazało się, że jednak do TEGO (>>>Hentai<<<Odp. Aut) nie doszło. Odetchnęłam z ulgą. Zjedliśmy jajecznicę i wróciłam do siebie. Po drodze miałam jeszcze dom Zuzy. Postanowiłam zajść i sprawdzić jak się czuje. Dziwi były uchylone. Weszłam, w jej pokoju zobaczyłam ją całującą się z Leo. Nie chciałam im przerywać ale pokusa była zbyt wielka.
-Hej gołąbki-Odwrócili się zdziwieni w moja stronę.
-O...ech....no to ja chyba wyjdę, dzięki za wszystko-Powiedział do Zuzy i pocałował ją w policzek. Wyszedł w pośpiechu, gdy tylko opuścił dom zaczęłam się głośno śmiać.
-No co ty chcesz?-Spytała wściekła przyjaciółka i rzuciła we mnie poduszką.
-Hmm...no nie wiem, może pani ''Całuje się na podłodze'' mi odpowie?-Spytałam wciąż się śmiejąc.
-To nic takiego. Po prostu zasną ze mną...jesteśmy razem ale to nic-Odpowiedziała cała czerwona.
-Yhy, niccc-Powiedziałam z ironia. Wyszłam z dziewczyną na dwór. Opowiedziałam jej co się stało między mną a Szymonem. Mam nadzieję, że nikt się o niczym nie dowie.
CDN
;_; hentaie...okej! Jak się wam podoba? :D

2 komentarze:

  1. Wspaniały:)
    Jak chcesz to mogę cie zareklamować na moich blogach ;)
    Czekam na next:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to dla ciebie nie problem to byłabym wdzięczna za ''reklamę'' <3

      Usuń