wtorek, 23 lipca 2013

14: Granica

                                                                       Oczami Diany
Wróciłam zmęczona ze szkoły. Wszyscy się ze mnie śmieją i mi dokuczają. Już wiem co czuje Zuza. Moje życie traci sens. Postanowiłam,że zrobię to co planowałam od dawna. Pewnego chłodnego wieczoru wzięłam line z mojego pokoju. Wyszłam do parku. Było ciemno i nikogo nie było. Postanowiłam się powiesić. Co innego mi pozostało? Weszłam na ławkę, linę zawiesiłam na wysokiej gałęzi. Chciałam skoczyć ale usłyszałam krzyk
-Nie rób tego!-Ross momentalnie wziął mnie na ręce chroniąc przed śmiercią. Wtuliłam się w niego i...
-Diana! Weź nie śpij!-Zuza szturchnęła mnie w rękę. Obudziłam się. Wcale mi nie dokuczają, że chodzę z Szymonem, nie chciałam popełnić samobójstwa ani Ross mnie nie uratował.
CDN
Sorry, że taki krótki ale nie mam sił pisać nic :c Zapomniałam was powiadomić o moim nowym blogu o wampirach i wilkołakach:  http://werewolves-vampires-history-of-danger.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz